Button Example

Досліджуй. Навчайся. Змінюй світ

Офіційне найменування: Шульгинський ліцей Шульгинської сільської ради Старобільського району Луганської області

 

Тип навчального закладу: Установа загальної середньої освіти

 

Адреса: Україна 92764 Луганська область, Старобільський район, с.Шульгинка, вул.Садова, 10А

до нового  року

залишилося:

8
:
88
:
88
:
88

У цьому році ми святкуємо важливу та знаменну подію – 75-ту річницю нашого улюбленого навчального закладу у нинішніх стінах.

 

Це не просто дата, це величезний шлях, сповнений багатьох досягнень, успіхів та перемог. З того часу ліцей пройшов чималий шлях розвитку та становлення.

 

З особливою теплотою ми згадуємо всі етапи нашої історії, кожен з яких був важливим кроком до сьогоднішнього дня.

У 1974 році, завдяки зусиллям І.К. Бурдіка та підтримці громад колгоспів Шульгинки, Байдівки, Хворостянівки та Лозовівки, була збудована нова школа. Це стало початком нового етапу в історії нашого навчального закладу, який перетворився в один із найкращих загальноосвітніх закладів області завдяки талановитому педагогічному колективу.

 

Особливої уваги заслуговує нинішній етап в історії нашого навчального закладу. Після початку повномасштабного вторгнення ординців російської федерації на територію України, село Шульгинка було окуповане. Але, незважаючи на важкі умови, наш педагогічний колектив зберіг свою єдність та продовжив працювати на благо учнів. Завдяки невтомній праці та відданості директорки Світлани Вікторівни Ілюхіної, яка сама є випускницею нашої школи, нам вдалося налагодити роботу в складних умовах окупації.

Під керівництвом Світлани Вікторівни наш колектив згуртувався у дружній творчий колектив. Ми продовжуємо навчати наших учнів, надаючи їм можливість здобувати освіту за українськими освітніми стандартами, навіть у режимі онлайн. Наші вчителі-професіонали, хоч і розпорошені по всій Україні та за її межами, залишаються відданими своїй справі.

Ми пишаємося нашими випускниками, які стали видатними учителями, лікарями, інженерами, юристами, військовими та керівниками великих підприємств. Їхні успіхи – це найкращий доказ високого рівня нашої освіти.

Віримо, що всі повернемося до нашого рідного дому – нашого ліцею, відбудуємо його та продовжимо натхненно жити та працювати. Адже ми – велика, дружня родина, яка знає ціну освіти і прагне до найвищих вершин.

Вітаємо всіх зі святом та бажаємо подальших успіхів, здоров'я та натхнення у всіх починаннях! Нехай наша школа завжди залишається символом знань, розвитку та успіху!

Міністерство освіти і науки та Український центр оцінювання якості освіти пропонують підтримати та розвивати систему діагностики освітніх здобутків, навичок і навчальних втрат за допомогою національних стандартизованих тестувань на різних рівнях загальної середньої освіти.

Про це йдеться в пропозиціях МОН та УЦОЯО до слухань, що відбудуться в парламентському комітеті з питань освіти, науки та інновацій і будуть присвячені темі освітніх втрат українських школярів.

Зокрема, Український центр оцінювання якості освіти пропонує розробити модель державної підсумкової атестації учнів 4 і 9 класів з використанням елементів зовнішнього незалежного оцінювання.

Як зазначено в пропозиціях, проведення ДПА в такому форматі дозволить створити стандартизовану систему збирання даних про навчальні досягнення всіх здобувачів освіти.

Також в УЦОЯО пропонують забезпечити продовження участі України в міжнародному дослідженні якості освіти PISA, розглянути питання приєднання України до міжнародного порівняльного дослідження прогресу в математичній та природничій грамотності TIMSS, а також приєднання України до міжнародного порівняльного дослідження читацької грамотності PIRLS.

Своєю чергою у Міністерстві освіти і науки наголошують на важливості забезпечення підтримки проведення започаткованих на сьогодні моніторингових досліджень загальнодержавного та регіонального рівнів й участі України в міжнародних порівняльних дослідженнях якості освіти (PISA, TIMSS, PIRLS).

«У цьому контексті необхідно розвивати систему діагностики освітніх здобутків, навичок та навчальних втрат за допомогою національних стандартизованих тестувань на різних рівнях загальної середньої освіти», – наголошують у МОН.