Button Example

Виховна робота

Виховна робота є однією з важливих ланок навчально-виховного процесу. Нині у школі склалася система виховної роботи, яка на принципах гуманізму, демократизму, єдності сім’ї та школи, спадкоємності поколінь забезпечує здійснення національного виховання, спонукає до утвердження педагогіки особистості, сприяє формуванню в учнів навичок самоосвіти, самоаналізу, допомагає учням розвивати індивідуальні здібності, творчі задатки, самовизначитись та самореалізуватись.

Основна увага приділяється формуванню громадянина-патріота України, створенню умов для самореалізації особистості учня, відповідно до його здібностей, виховання громадянина з демократичним світоглядом і культурою, формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я, належних гігієнічних навичок і засад здорового способу життя.

 

Щомісячне та щотижневе планування роботи школи дозволяє ретельно готувати виховні заходи та здійснювати підбір форм діяльності в різних напрямках роботи: патріотичне виховання, правове, екологічне, сімейно-родинне, художньо-естетичне, фізичне, трудове.

Реалізація всіх напрямків виховної діяльності ліцею здійснюється через заходи, затверджені річним планом роботи, які враховують особливості виховання особистості та відображаються у :

  • системі загальношкільних заходів;
  • роботі органів учнівського спів врядування;
  • роботі з батьківською громадськістю;
  • спільній діяльності школи та громадських організацій.

Робота з профілактики правопорушень є неодмінною складовою позакласної виховної роботи. З метою запобігання випадкам порушення морально-правових норм поведінки школярів створена Рада профілактики.

З метою розкриття творчих здібностей школярів у школі працюють гуртки: «Зернятко», «Флористика та живопис», «Юні музеєзнавці», «Пізнавальна психологія», “Основи журналістики», «Футбол»; волонтерський загін «Помагай», загони ЮІР, ДЮП, санпост «Медекстрим». Всі виховні заходи, новини шкільного життя висвітлювались у фейсбуці на сторінці гуртка “Основи журналістики”, «Шульгинський ліцей».

 

Для керування виховним процесом у ліцеї функціонує методичне об’єднання класних керівників. Основним завданням якого є:

  • підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології, педагогіки;

  • забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;

  • вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;

  • координування , організація та педагогічний аналіз виховних заходів класних колективів.

  • Структура виховної роботи ліцею має в собі взаємодію з батьками й особами, що їх замінюють, звертаючи увагу  на питання соціалізації дітей та молоді.

 

  • Національно-патріотичне виховання - формування патріотичних почуттів означає вироблення високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім'я процвітання української держави. Воно покликане формувати громадянина-патріота, виробляти глибоке розуміння громадянського обов'язку, готовність у будь-який час стати на захист Батьківщини, оволодівати військовими і військово-технічними знаннями, спонукати до фізичного вдосконалення, а також вивчати бойові традиції та героїчні сторінки історії українського народу, його Збройних Сил.
  • Правове виховання - формування правової культури - прищеплення поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції, державних символів (Герба, Прапора, Гімну); знання й дотримання у поведінці Законів України; активна протидія особам та установам, що порушують закони, завдають збитків державі, зазіхають на територіальну цілісність і незалежність України.
  • Моральне виховання - прищеплення й розвиток моральних почуттів, переконань і потреби поводити себе згідно з моральними нормами, що діють в суспільстві. Опанування духовною культурою людства, нації, найближчого соціального оточення. Наслідування кращих моральних зразків своєї родини, українського народу, загальнолюдських моральних цінностей.
  • Цілісний процес виховання передбачає художньо-естетичну освіченість і вихованість особистості. Виховуючи у молоді естетичні погляди, смаки, які ґрунтуються на народній естетиці та на кращих надбаннях цивілізації, національне виховання передбачає вироблення умінь власноручно примножувати культурно-мистецьке надбання народу, відчувати й відтворювати прекрасне у повсякденному житті.
  • Трудове виховання - формування творчої, працелюбної особистості, умілого господаря, що володіє відповідними навичками та вміннями, професійною майстерністю, на основі сучасних знань про ринкову економіку може самостійно віднайти застосування власним здібностям у системі виробництва, науки, освіти.
  • Фізичне виховання - утвердження здорового способу життя як невід'ємного елемента загальної культури особистості. Повноцінний фізичний розвиток особистості, формування її фізичних здібностей, зміцнення здоров'я, гармонія тіла і духа, людини і природи - основа фізичного виховання.
  • Екологічне виховання дітей та молоді передбачає формування екологічної культури особистості, усвідомлення себе частиною природи, відчуття відповідальності за неї як за національне багатство, основу життя на землі, залучення вихованців до активної екологічної діяльності, нетерпиме ставлення до тих, хто завдає шкоди природі.

Розглянуті напрями виховання тісно взаємопов'язані, доповнюють один одного, мають самостійне теоретико-методологічне значення. Разом з тим, усі вони утворюють цілісну систему національного виховання.

 

Гурткова робота

Гурток  "Зернятко"

ГУРТОК  "Футбол"

ГУРТОК  "Основи журналістики"

ГУРТОК  "Юні музеєзнавці"

Нормативно-правове забезпечення

  

АКТУАЛЬНО: 2022-2023 навчальний рік 

 

 

ВОЄННИЙ СТАН

 

ПРАВА  ДИТИНИ

 

 

 НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ

 

БЕЗПЕЧНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ

 

ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ

 

 ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЯ ДОМАШНЬОМУ НАСИЛЬСТВУ

 

ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЯ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ

 

ПРОФІЛАКТИКА ШКІДЛИВИХ ЗВИЧОК ТА ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ

 

МІЖНАРОДНІ ДОКУМЕНТИ

 

ЗАКОНИ УКРАЇНИ

 

 КОНЦЕПЦІЇ

 

 

ПОЛОЖЕННЯ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ

 

Шкільний музей

Профіль

Історико-краєзнавчий музей

Дата реєстрації, номер

31.01.2019р. Код  № 13-27

Дата та номер наказу про створення музе

№ 55/1 від 15.05.2018

Загальна площа музе

32,08 кв.

Загальна кількість експонатів

150

Графік роботи

Понеділок, четвер 14.20-16.00

Керівник

Леженко Тетяна Вікторівна, вчитель географії, керівник гуртка «Юні музеєзнавці»

Контактні дані

+38 066 049 09 86

shulhin-osvita@ukr.net 

 

Музей має такі експозиційні розділи: 

  • “Предмети побуту української хати кінця XIX-XX ст.”,

  • “Вклоняємося героям-землякам”,

  • “Тривожні дні давно минулі!”, 

  • “Нові часи - нові герої!”, 

  • “Відлуння буремних подій 2014-2021р.”. 

В музеї зберігаються та експонуються унікальні зразки предметів народного побуту. Впродовж року в музеї проводяться заняття-екскурсії  для учнів різних вікових груп  з різної тематики. За потребою вчителі - предметники та   класні керівники проводять тематичні виховні заходи. Під час канікул проводяться святкові вікторини, конкурси тощо. На базі музею працює гурток «Юні музеєзнавці». Протягом року ведеться пошуково-дослідницька краєзнавча робота для поповнення музейного фонду експонатами. 

Дитячо-юнацька військово-патріотична гра “Сокіл”(“Джура”)

Керівні  ДОКУМЕНТИ